واکنش رسانه های پرتغالی به دعوت نشدن طارمی به تیم ملی/ صحبت از کی روش هم به وجود آمد.


به گزارش خبرگزاری فارس، اسامی تیم ملی فوتبال کشورمان توسط دراگان اسکوچیچ اعلام شد و نکته مهم این لیست دعوت نکردن مهدی طارمی مهاجم پرتغالی پورتو به تیم ملی بود.

این موضوع علاوه بر رسانه های داخلی مورد توجه رسانه های پرتغالی نیز قرار گرفت.

ابولا در این خصوص دلیل عدم حضور طارمی در لیست تیم ملی را اختلاف او با دراگان اسکوچیچ دانست و نوشت: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران طارمی را از لیست تیم ملی حذف کرد و همین موضوع باعث نگرانی شد. برای هواداران ایرانی.”

این رسانه نوشت: طارمی به دلیل اختلاف با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران برای بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان و سوریه دعوت نشده است. ماجرا به مهرماه گذشته برمی گردد که سرمربی تیم ملی ایران به نظم تاکتیکی بازیکنان ایرانی اشاره کرد و گفت خیلی ها در این زمینه ضعیف هستند.

در همین راستا مهدی طارمی از صحبت های این مربی استقبال نکرد و در توییتر رسمی خود مخالفت خود را اعلام کرد. وی نوشت: می خواهم بگویم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و قدرت بدنی، دانش تاکتیکی بالایی از فوتبال دارند. متاسفانه مشکلات متفاوت است. زنده باد ایران”.

در شبکه های اجتماعی نگرانی زیادی در مورد دعوت نشدن طارمی به تیم ملی وجود دارد. البته این اولین بار نیست که طارمی علیه سرمربی کروات نظر می دهد. چندی پیش گلزن آبی ها عنوان کرد که در زمان کارلوس کی روش راه دیگری برای پیشرفت تیم ملی وجود داشت.

رکورددار پرتغال در همین رابطه به دعوت نشدن طارمی به تیم ملی واکنش نشان داد و نوشت: چهره بزرگ تیم ملی فوتبال ایران به اردوی کشورش دعوت نشد. او پیش از این در پیامی به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی پاسخ داده بود و به همین دلیل به اردوی کشورش دعوت نشد.

به گزارش فارس، مهدی طارمی چندی پیش با انتشار توییتی به مصاحبه اسکوچیچ درباره تاکتیک بازیکنان ایرانی واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به ترتیب 20 و 24 آبان به مصاف لبنان و سوریه خواهد رفت.

انتهای پیام/



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید