لوازم یدکی x55 pro اصلی بخریم یا شرکتی 

یکی از بهترین فروشندگان لوازم یدکی که تا به حال شناختم فروشگاه اینترنتی ام وی ام 5086 است. این فروشگاه به صورت اینترنتی و حضوری به کل ایران خدمات میدده که در شرایط کنونی با وجود جنس های تقلبی زیاد  برای خرید لوازم یدکی x55 pro واقعا قابل اطمینانه چون نمایندگی رسمی مدیران خودرو در پاسداران و هروی هست

از خودرو هایی که لوازم یدکی آن را می فروشند:

چری تیگو 5x در سال ۲۰۱۷ وارد بازار چین شد و سپس توسط مدیران خودرو در سال ۱۳۹۸ با نام ایکس55 به دست مشتریان ایرانی رسید. این خودرو از همان ابتدا مثل دیگر کراس‌اوورهای چری به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز بوده و در نسخه پرو نیز همان موتور را به کار گرفته است؛ با این تفاوت که سطح توان خروجی آن نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و حالا حدود ۱۵۶ اسب بخار قدرت به همراه ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور از درون این موتور بیرون کشیده خواهد شد.

طراحی ام وی ام 315 هاچ بک جدید بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح از عناصر طبیعی الهام گرفته است،خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یک شرکت معتبر ایتالیایی طراحی شده است.

هنگامی که دوو ماتیز وارد بازار ایران شد، با توجه به سابقه خوبی که دوو به واسطه برخی محصولات خود مانند سی‌یلو و اسپیرو در بین ایرانیان برای خود به یادگار گذاشته بود، توانست توجهات اقشار مختلف به ویژه زوج‌های جوان و بانوان را به سمت خود جذب نمایند یکی از بهترین محصولاتشون جلو پنجره x55 pro می باشد https://mvm5086.ir/product/%D8%AC%D9%84%D9%88%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%AF-%D9%81%D9%86%DB%8C-602001594aa/

آریزو ۶ پرو (یا همان آریزو ۵ پلاس در چین) با وجود اینکه فیس لیفتی از چری آریزو ۶ است، با برند فونیکس به بازار ایران راه پیدا کرده است. هم اکنون این خودرو به صورت نقدی و اقساطی با قیمت یک میلیارد و 60 میلیون تومان به فروش میرسد و متقاضیان میتوانند برای ثبت نام و خرید آریزو ۶ پرو به نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه نمایند. در این صفحه ابتدا مزایا و معایب این سدان لوکس چینی را بررسی میکنیم، سپس به معرفی مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می پردازیم. پس از آن با بررسی طراحی بدنه و کابین آریزو ۶ پرو به مقایسه آن با آریزو ۶ اکسلنت می پردازیم و در نهایت روش های ثبت نام و فروش، قیمت و رقبای این خودرو را در بازار ایران بررسی میکنیم.

از مقالاتی که در این سایت منتشر شده است:

جلو پنجره x55 pro

بالا بردن توان خودرو تنها مختص خودروهای مسابقه ای نیست و برای آنکه یک خودرو، سواری بهتری داشته باشد نیز افزایش توان و قدرت خودرو بسیار موثر است که در نتیجه باعث افزایش شتاب نیز می شود. خیلی از افراد فکر می کنند برای بالا بردن توان خودرو باید مکانیک یا فردی حرفه ای در کارهای فنی باشند.

یکی از رایج ترین سرقت های دنیا، سرقت اتومبیل است. با توجه به افزایش قیمت خودرو، هر روزه به آمار این سرقت افزوده می شود و طبیعی است که نگرانی افراد در مورد ایمنی خودروها نیز بیشتر شود. یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با سرقت خودرو، استفاده از یک قفل فرمان خوب برای آن است. اما این که بهترین قفل فرمان برای انواع خودرو کدام است را در این مطلب با هم بررسی خواهیم نمود، با ما همراه باشید.

رادیاتور یکی از قطعات اصلی سیستم خنک کننده خودرو است که از مهم ترین وظایف آن می توان به کاهش دمای سیال خنک کننده و حفظ دمای بهینه موتور اشاره نمود. این قطعه همچنین در جلوگیری از آسیب دیدگی پیشرانه خودرو نقش موثری دارد.

مرجع : https://www.cheryinternational.com/

 

دیدگاهتان را بنویسید