مهدی نورعلیشاهی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی شد


به گزارش خبرگزاری فارس، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به مهدی نورعلیشاهی آمده است: با عنایت به تعهد، سابقه کاری و تجربیات جنابعالی در عرصه رسانه و با توجه به توانایی و روحیه مکتبی که دارید، بر اساس این حکم به عنوان رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز منصوب شد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب خبرنگاران فرهنگی و رسانه ای و ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و با عنایت به موارد ذیل در تایید اهداف و ماموریت های مرکز و محوله موفق و موید باشید. وظایف

1- انعکاس صادقانه و دقیق فعالیت ها و عملکرد کلیه ارکان و ارکان سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

2- ارتباط فعال و مؤثر با رسانه های گروهی، مطبوعات و به ویژه پایگاه های اطلاع رسانی در فضای مجازی

3- برنامه ریزی دقیق به منظور دریافت نظرات، انتقادات و پیگیری های عموم مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و انتقال آن به مسئولین وزارتخانه.

4- نظارت و هماهنگی بین مراکز و ادارات روابط عمومی در معاونت ها، سازمان ها و مراکز مرتبط با وزارتخانه و همچنین ادارات کل استان ها به منظور انجام دقیق وظایف و مأموریت های خود.

5- مدیریت سیستم های اطلاعاتی و پایگاه های اطلاعاتی وزارت

6- برنامه ریزی و انجام امور تبلیغاتی، محیطی و اطلاع رسانی برای همکاران در تمامی رده ها

7- جمع آوری و تحلیل انتقادات، پیشنهادات و مطالب مربوط به وزارتخانه که در رسانه های مختلف جهت اطلاع مسئولین منتشر می شود.

انتظار می رود به طور مستمر از پیشرفت کار در هر یک از بخش ها مطلع شوم.

توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستیابی به اهداف نظام مردمی با عنایت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم. . “

به گزارش ایرنا، مهدی نورعلیشاهی متولد 1359 و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است.

وی بیش از یک دهه ریاست دفتر خبرنگاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت. دبیر رسانه های مختلف کشور از جمله روزنامه های جام جم، ایران و همشهری خاطرنشان کرد.

نورعلیشاهی در حوزه ادبیات نیز تألیفاتی دارد.

همایون امیرزاده پیش از این در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این سمت را برعهده داشت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات و تلاش های امیرزاده همزمان با بازنشستگی قدردانی کرد.

انتهای پیام/



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید