فروش زعفران کیلویی و عمده با ضمانت آزمایشگاهی

قیمت فروش زعفران کیلویی صادراتی  و عمده با ضمانت آزمایشگاهی چقدر است؟ معتبرترین مرکز فروش عمده زعفران کجاست؟ برای خرید کیلویی زعفران به چه نکاتی باید توجه کرد؟

عمده فروشی زعفران فله:

آیا شما هم قصد خرید کیلویی زعفران را دارید و به دنبال معتبرترین مرکز عمده فروشی زعفران فله هستید؟ تامین به موقع زعفران آن هم در مقادیر کیلویی یکی از مهمترین دغدغه های خریداران عمده زعفران به حساب می‌آید. بسیاری از مراکز فروش زعفران، توانایی تامین زعفران در مقادیر کیلویی و تناژی را ندارند. مراکز عمده فروشی بایستی به زعفران اصل دسترسی همیشگی داشته باشند تا بتوانند به موقع زعفران مورد نیاز را تامین کنند. کیفیت و قیمت زعفرانی که عرضه می‌شود از مهم‌ترین ملاک‌های خریداران می‌باشد. چون هزینه زیادی بابت خرید کیلویی زعفران پرداخت می‌شود این حق مشتری است که بهترین کیفیت را در ازای بهایی که می‌پردازد دریافت کند.
معمولا اکثر خریداران عمده زعفران اقدام به خرید زعفران فله می کنند چرا که برایشان مقرون به صرفه‌تر است.

مهمترین نکات برای خرید زعفران کیلویی:

فروش زعفران کیلویی و عمده

در خرید کیلویی زعفران کیفیت زعفران اهمیت ویژه ای دارد چرا که هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید قابل توجه است. از طرفی برخی از مراکز فروش زعفران انواع زعفران با کیفیت پایین را با زعفران درجه یک مخلوط کرده و می‌فروشند! در واقع با این کار آنها خریدار را با قیمت ارزان زعفران فریب می دهند. بنابراین یک دست بودن محصولی که می‌خرید هنگام خرید عمده زعفران بسیار مهم است. مثلاً اگر ۱۰ کیلو زعفران می‌خرید همه حجم ۱۰ کیلو زعفران از نظر طول و ضخامت کلاله‌ها، ریز یا درشت بودن آن و رنگ کلاله‌ها یکسان باشد. اگر ۱۰ کیلو زعفران سوپرنگین می خرید باید دارای کلاله‌های درشت و بدون شکستگی باشد. اگر برخی از کلاله‌ها رنگ تیره و برخی رنگ روشن داشتند یا مقدار کلاله‌های بسیار ظریف و شکسته شده زیاد بود، نشان دهنده میکس شدن زعفران می باشد. قبل از خرید عمده زعفران شما می‌توانید از فروشنده تقاضای ارسال نمونه کنید. بعد از دریافت و تایید نمونه ارسالی می‌توانید زعفران را در مقادیر کیلویی سفارش دهید. کیفیت زعفران فله در شرکت ما تضمینی بوده و تا ۷ روز از زمان ارسال ضمانت مرجوعی دارد. در صورت نارضایتی از محصول می‌توانید آن را برگشت داده و تمام هزینه خود را دریافت کنید.

فروش زعفران کیلویی با تضمین:

آیا کیفیت زعفرانی که می‌خرید برایتان اولویت است؟ آیا می‌خواهید مرغوب‌ترین زعفران را با قیمت مناسب خریداری کنید؟ شرکت ما معتبر مرکز فروش زعفران کیلویی با تضمین آزمایشگاهی می‌باشد.
شرکت ما به خریداران زعفران  آنالیز آزمایشگاهی زعفرانی را که خریداری می‌کنند نیز تقدیم می‌کند. این برگه نتیجه آزمایشات انجام گرفته روی زعفران بوده و درجه کیفیت آن را تعیین می‌کند. کیفیت زعفرانی که به صورت فله و بسته‌بندی شده به بازار عرضه می‌کنیم ابتدا در آزمایشگاه مورد ارزیابی قرار داده و پس از تایید آزمایشگاهی آماده عرضه به بازار می‌شود. ما چون در منطقه قائنات یعنی قطب تولید زعفران هستیم برای تامین زعفران هیچ محدودیتی نداریم. انواع زعفران نگین، سرگل، پوشال و دخترپیچ در درجه کیفیت‌های مختلف به صورت فله و بسته‌بندی شده موجود می‌باشد. چنانچه در بازار داخل کار می‌کنید می‌توانید از زعفران سرگل که قیمت مناسب و عطر و بوی بی‌نظیری دارد استفاده کنید. اگر قصد صادرات زعفران را دارید می‌توانید از زعفران سوپرنگین که پرفروش‌ترین زعفران برای بازار خارج است، استفاده کنید. کافی است حوزه کاری خود را به ما بگویید تا بهترین زعفران که برایتان مقرون به صرفه باشد به شما معرفی گردد. در تمام ایام سال تامین زعفران در مقادیر کیلویی با درجه کیفیت دلخواه شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. دیگر شما نگران کیفیت و قیمت زعفرانی که می‌خرید نخواهید بود. تمامی کیفیت‌ها تضمینی بوده و با قیمت تولید تقدیمتان خواهد شد.

قیمت زعفران فله درجه یک:

اگر در جستجوی قیمت زعفران فله درجه یک هستید ابتدا باید نوع آن را مشخص کنید. در بین چهار نوع زعفرانی که وجود دارد زعفران نگین بالاترین قیمت را دارا می‌باشد. توجه داشته باشید که زعفران نگین از نظر درجه کیفیت، انواع مختلفی دارد. حتماً نام زعفران نگین پوشالی، زعفران شبه نگین، زعفران نگین اتویی، زعفران سوپرنگین و زعفران نگین ممتاز را شنیده‌اید. این نام‌ها اشاره به درجه کیفیت‌های مختلف زعفران نگین دارد. حتماً می‌پرسید تفاوت این‌ها در چیست و بر چه اساسی کیفیت شان تعیین می‌شود. تفاوت اصلی انواع زعفران در طول و ضخامت کلاله‌ها و درصد سفیدی به قرمزی آن می‌باشد. به عنوان مثال زعفران سوپرنگین توسط دستگاه خشک شده و دارای کلاله‌های ضخیم‌تر و درشت‌تری نسبت به زعفران نگین پوشالی می‌باشد. زعفران سوپرنگین تمام قرمز بوده در حالی که زعفران نگین ممتاز ممکن است در برخی از کلاله‌ها مقدار اندکی سفیدی نیز وجود داشته باشد. امسالی یا پارسالی بودن زعفران و مقدار سفارش خرید زعفران؛ روی قیمت آن تاثیرگذار است. زعفران امسالی خوش رنگ بوده و عطر و بوی بیشتری نیز دارد بنابراین قیمت آن بالاتر است. قیمت یک گرم زعفران زمانی که شما قصد خرید تنها ۵۰ گرم زعفران را دارید با زمانی که یک کیلو زعفران می‌خرید تفاوت دارد. اگر می‌خواهید با قیمت عمده فروشی و زیر قیمت بازار زعفران تهیه کنید می‌توانید با ما ارتباط بگیرید. شرکت ما بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید، فروش و صادرات زعفران داشته و در این مدت رضایت مشتریان خود را حفظ کرده است. از آنجا که قیمت زعفران ثابت نیست ارائه لیست قیمت زعفران در اینجا امکان‌پذیر نمی‌باشد. برای اطلاع از قیمت روز زعفران فله و بسته‌بندی شده می‌توانید با ما تماس بگیرید.

صفحه اصلی

دیدگاهتان را بنویسید