حسینی: از راه دور خیلی گل زدم اما دیده نمی شوم/ آرامش ربیعی دلیل پیشرفت بازیکنان است


سیدمهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی مس رفسنجان مقابل پدیده، اظهار داشت: یکی از مهم ترین بردهای فصل را به دست آوردیم چرا که با این سه امتیاز با چند امتیاز فاصله داشتیم. از تیم هایی که به دنبال ما بودند.” ما بردیم و حاشیه امنیتی را به دست آوردیم و آنها شکست خوردند. برد این هفته در پایان فصل ارزش خود را نشان می دهد. در واقع توانستیم در دیداری پیروز شویم که خیلی خوب بود. این را نه به این دلیل می گویم که خودم بازیکن مس هستم، بلکه تیم ما امسال یکی از تیم های خوب لیگ است.

وی درباره گل زیبایی که به پدیده برخورد کرد، گفت: گلی که به ثمر رساندم حاصل آرامشی است که دارم و این آرامش را محمد ربیعی مجموعه مس و بالاتر از همه به من داده است. من عاشق کار با ربیعی هستم زیرا او مربی خوبی است. او نیازی به تعریف من ندارد و آینده فوتبال ایران متعلق به این مربی است، شاید فصل آینده با هم کار نکنیم اما بدون تعارف می گویم آرامش کار با او باعث پیشرفت بازیکنان می شود. در تیم مس همه پیشرفت می کنند و همه خوب هستند چون کار با محمد ربیعی خوشحال کننده است.

هافبک تیم فوتبال مس تاکید کرد: من سال هاست که فوتبال بازی می کنم و فراز و نشیب های زیادی دیده ام، بی ادعا هستم و کارم را انجام می دهم. در هر فصل گل های از راه دور زده ام، اما چون در چشم نیستم، توجه چندانی به کار نشده است. من هر چه خدا بخواهد به راهم ادامه می دهم.

انتهای پیام/



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید