بستری همزمان 189 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در اردبیل


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 45 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که متاسفانه در این مدت 2 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند. .

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته مجموع بیماران بستری در بیمارستان های استان اردبیل با بیماری عروق کرونر قلب به 189 نفر رسید که نسبت به روز گذشته 14 مورد افزایش داشته است که از این تعداد 50 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه در بخش ICU هستند. و علاوه بر آن 115 بیمار.” نیز نظارت می شوند.

بهبود نسبی 29 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل تصریح کرد: در این مدت خوشبختانه 29 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل ترخیص شدند.

حبیب زاده تصریح کرد: هم اکنون مشگین شهر در رنگ نارنجی (پرخطر)، اردبیل، پارس آباد، بیله سوار و گرمی در رنگ زرد (متوسط ​​خطر) و خلخال، سرعین، کوثر، نمین، اصلاندوز و نیر در رنگ آبی (کم خطر) قرار دارند. .

تزریق واکسن کرونا از 1473000 دوز فراتر رفت

وی گفت: تاکنون یک میلیون و 473 هزار و 682 دوز واکسن در استان اردبیل تزریق شده است که از این تعداد 856 هزار و 11 دز مربوط به نوبت اول و 617 هزار و 671 دز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

انتهای پیام/3463/



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید