عشق جانم امام زمانم! / تکلیف ما در برابر پروردگارمان


به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، مرتضی نجفی قدسی، فعال قرآنی کشورمان در یادداشتی به تشریح اجتماع بزرگ دهه نود که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پرداخت که در ادامه تقدیم می شود.

تجمع صد هزار نفری دهه نود و هشتاد مردم عزیز تهران در ورزشگاه آزادی و نوای امام زمانی صحنه ای بسیار زیبا، غرور آفرین و ماندگار خلق کرد که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.

چند هفته پیش که این نسیم مهدوی به لطف امام زمان (عج) از مسجد مقدس جمکران می وزید، با اقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان کشورمان در مدارس و تجمعات بزرگ در مراکز شهر همراه بود. استان ها و شهرهای مختلف کشورمان.

واقعاً هیچکس فکر نمی کرد که یک سرود مذهبی با زمزمه التماس حضرت حجت ارواحنا اینگونه در ذهن و روح بچه ها رخنه کند و در نمایشی شاد به صحنه بیاورد. به نظر می رسد نام مقدس آن حضرت باید بر زبان ها و جان های پاک جاری می شد و فرزندان و شیرخوارگان ما که هنوز گرفتار آلودگی های دنیا نشده اند بهترین مردم برای این امر بودند تا منجی دنیا به پاکی و طهارت آنها توجه کند و به برکت آنها موانع ظهور آن حضرت برطرف و مشکلات جهان تشیع و اسلام و کل بشریت حل شود و شهد شیرین عدالت را نصیب مردم گرداند. کائنات.

حدود دو دهه است که محافل بزرگ علی اصغری در اولین جمعه ماه محرم در شهرهای مختلف کشورمان و حتی بسیاری از کشورهای جهان برپا می‌شد و مادران مهربان فرزندان شش ماهه خود تحت حمایت علی اصغر قرار می‌گرفتند. حضرت امام حسین (ع) نذر نظامی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می گویند باید انتظار چنین استقبال بزرگ و زائد را از شیرخوارگان و فرزندان کشورمان از سرود امام زمانی می داشتیم، زیرا آنها در واقع این سرود مهدوی را در سنین سالگی شروع کردند. شش ماهگی و اکنون شاهد ظهور همان شش ماهه هستیم و انشاءالله طنین صدایشان را قویتر و بلندتر و گامهای استوارشان را در راه علی بن مهزیار و بهجت و حاج قاسم شاهد باشیم.

در زمانی که تهاجم فرهنگی، رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان بسیار سنگین است و مفاسد زیادی بر جامعه ما تحمیل شده است، ناگهان نسیم الهی می وزد و فرزندانمان درس امامت را به ما می دهند، بسیار خجسته و ارزشمند است. از عصر و امیدواریم که مقدمه ای باشد برای پاکسازی کشورمان از هرگونه فساد.

اما رسالت ما بزرگترها چیست؟! آیا آن تماشا است! این ماجرا نشان داد که اگر یک کار فرهنگی خوب، مثبت و خالصانه انجام شود، برکت دارد و بر دل و جان می نشیند و همه باید در این دوران که دشمن مدام یأس و ناامیدی را به مردم پمپاژ می کند، در امان باشند. جامعه. فضاسازی باید سعی کند عشق به معنویت جامعه را بیش از پیش نهادینه کند.

مردم عزیز ما همیشه سعی کرده اند به خون شهدای خود وفادار باشند و وفاداری و ادب به اهل بیت (ع) و شهدای عزیزی چون حاج قاسم سلیمانی مورد سوء استفاده کسانی قرار نگیرد که وظیفه مبارزه با آنهاست. بی عدالتی، تبعیض، رشوه و خاص. این غذاست!

جای تاسف است که عده ای به نام خودروی ملی سال ها ملت را سر کار گذاشتند و سرمایه های کشور را بی نهایت خرج کردند و بعد از چهل و سه سال یک مشت آهن قراضه و یک اسلحه و یک ارابه تحویل دادند. مرگ بر مردم شهید پرور آنها را پنج برابر شهدای جنگ بکشید و تلفات بگیرید! این رفتار و اعمال آنها مربوط به هر حکومتی، خیانت به خون شهداست و این ملت به اسلام و قرآن و شهدا وفادار است!

مسئولان باید راه های ظلم به مردم را رعایت کنند و جلوی آن ظلم ها را بگیرند! در جمهوری اسلامی به هیچکس نباید ظلم کرد، به ویژه به سعادت محرومان و مستضعفان.

حفظ پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی باید همواره مورد توجه قرار گیرد و از هر چیزی که موجب نارضایتی عمومی می شود پرهیز شود، تلاش شود تا سیاست ها و تصمیمات دولت برای افکار عمومی توجیه شود و هر زمان که اکثریت جامعه آمادگی لازم را داشته باشند، با قاطعیت رفتار کنند. احترام به عدالت بودن.

یک روز رفتم ماشینم را که به یکی از پارکینگ های کویری برده بود بردارم و با تعجب دیدم هزاران موتور سیکلت در پارک کویری وجود دارد که توسط موتورسواران برده شده و این موتورسیکلت ها زیر برف نابود می شوند. باران و آفتاب و حتی برخی از آنها به دلیل هزینه های رهاسازی موتورشان یا شرایط سختی که بر آنها تحمیل شده است نادیده گرفته می شوند و بعد از مدتی عملا موتورشان اسقاط و از بین می رود!

آیا متوجه شده ایم که بیشترین کاربران موتور چه کسانی هستند؟

معمولاً افرادی که توان مالی ندارند و نمی توانند خودرو بخرند مجبور می شوند از موتور برای تردد یا حتی تجارت خود استفاده کنند، حال اگر آن موتورسوار گواهینامه همراه نداشته باشد یا از مسیر یک طرفه عبور کند. یا مرتکب تخلف دیگری شود. آیا روش تأدیب و تنبیه او باید گرفتن تمام دارایی او باشد؟!

در حال حاضر میلیون ها موتورسوار در شهرهای مختلف کشور به جز موارد معدودی که منجر به تصادف شده و تکلیف قانونی آن ها روشن می شود، بازداشت هستند. ما می توانیم ناراضی باشیم و عملا مردم را از اموال محروم کنیم و اگر بخواهند موتور خود را بعد از مدتی تحویل بگیرند موتور فرسوده و ناقص دریافت می کنند و خلاصه خسارت مالی زیادی به افراد جامعه به خصوص مردم جامعه وارد می شود. فقرا و نیازمندانی که قدرت خرید ماشین را دارند. وارد نمی شوند و سرمایه کشور ویران می شود.

به نظر می رسد بهتر است از آزار و اذیت بسیاری از مردم در این زمینه عذرخواهی کنیم و راهی را در پیش بگیریم که به خیر و سعادت نزدیکتر است. این مثالی بود که من زدم، در مبارزه با تورم و افزایش قیمت ها. بلافاصله بعد از کلی جراحی اقتصادی باید برای همه اجناس برنامه داشته باشیم و اوضاع خراب نشود! در پرداخت حقوق باید تا حد امکان یکسان باشد، ارزش پول ملی حفظ و حتی احیا شود، وظیفه دولت است که از تورم جلوگیری کند و مردم انتظار ثبات اقتصادی را دارند.

خلاصه مطالبات دین و دنیای مردم با هم است، نمی توان از مردم انتظار دینداری داشت، اما نسبت به ضعیف شدن اقتصاد و تغذیه خود بی تفاوت بودند!

ایجاد اقساط و عدالت و ارتقای سطح خدمات به مردم و جامعه باید اولین هدف باشد و در صورت موفقیت در این عرصه طبیعتاً مردم متدین خواهند شد و جلب رضایت عمومی از عوامل بقای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

البته مفسران و اختلاس گران و کلاهبرداران قطعا راه به جایی نخواهند برد چرا که ما معتقدیم خدا خدای شهداست نه خدای کلاهبرداران و مفسدان و مفسدان و شعله های آتش جهنم و جهنم را در منطقه فراهم می کنند. چهره ظلمی که بر مردم می کنند.

ما فقط اصلاح می خواهیم، ​​می توانیم و فقط به خدا موفق می شویم
در مقابل توکل و علی انیب

انتهای پیام/



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید